پاورپوینت آناتومی انسان و حیوانات در معماری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت آناتومی انسان و حیوانات در معماری دارای ۳۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت آناتومی انسان و حیوانات در معماری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاورپوینت آناتومی انسان و حیوانات در معماری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت آناتومی انسان و حیوانات در معماری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت آناتومی انسان و حیوانات در معماری :

 
آناتومی انسان حیوانات در معماری
 
 
برداشت صوری یا استفاده از استعاره های فرمال چیز جدیدی در معماری نیست اما موضوع مهم در این نوع رویکرد نحوه استفاده , نوع استعاره ها (فضایی , فرمی , روایی ..) و غلظت یا به عبارتی صراحت زبان استعاره است. چیزی که در ادبیات هم منجر بهتمایز میان شعرهای با ارزش با فاقد ارزش می شود.در برداشت صوری دو موضوع مطرح است: تا چه حد فرم ساختمان با موضوع مورد برداشت شباهت صوری دارد .به عبارتی فرم اولیه چند مرحله رقیق شده تا به فرم نهایی که یک ساختمان است تبدیل شود. این رقیق شدگی تا حدی کمک می کند تا فرمهای معماری از خطر اشاره مستقیم یا برداشت ابتدایی نجات یابند. به عبارتی زمینه را برای برداشتهای متفاوت فراهم می کنند و   حالتی بینا بینی از نه این و نه آن ایجاد می کنند.مساله دوم میزان ارتباط خود فرم اولیه مورد تقلید با کاربری ساختمان و مفاهیمی است که به ذهن بیننده و کاربر بنا تداعی می شوند.
 
مرکز بازی‌های آبی المپیک ۲۰۱۲ لندن
 
مرکز بازی‌های آبی المپیک ۲۰۱۲ لندن که شبیه به یک سفره‌ماهی عظیم با باله‌هایی متحرک طراحی‌شده، انتظار می‌رود به یکی از زیباترین جلوه‌های بصری این مرکز و یکی از مناطق توریستی شهر لندن تبدیل شود.ساخت مرکز بازی‌های آبی المپیک ۲۰۱۲ لندن که توسط زاها حدید، برنده جایزه معماری پریتزکر به شکل یک سفره‌ماهی عظیم طراحی‌شده، در حال انجام است. این مرکز آبی که در منطقه استرات‌فورد در شرق لندن و با صرف هزینه‌ای حدود ۳۰۰ میلیون پوند/۴۸۰ میلیارد تومان به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید، شامل دو استخر ۵۰ متری به علاوه یک استخر مخصوص شیرجه است. دو استخر بتونی این مرکز با بیش از ۱۰ میلیون لیتر آب، آب‌گیری و بررسی شده‌اند. پس از مرحله عایق‌بندی این استخر‌ها با بیش از ۱۸۰ ‌هزار کاشى فیروزه‌ای فرش خواهند شد.در ساخت این ساختمان پیچیده با سقف قوسی‌شکل و دو بال متحرک حدود ۳۳۶۰ تن میله فولادی به کار رفته است، بال‌های متحرک مطابق شرایط آب‌و‌هوایی باز می‌شوند و جمع خواهند شد. در این مرکز که علاوه بر مسابقات شنای المپیک و شیرجه، محل برگزارى بازی‌های نهایی واترپلو نیز خواهد بود، ۱۷۵۰۰ صندلی در جایگاه تماشاگران در نظر گرفته شده است. پس از اتمام بازی‌ها تعداد این صندلی‌ها به ۲۵۰۰ عدد کاهش پیدا خواهد کرد، فضایی به گردهمایی‌های عمومی اختصاص خواهد یافت و استخرها برای رقابت‌های ملی و منطقه‌ای مورد استفاده قرار خواهند گرفت. انتظار می‌رود ساخت این مرکز تا پایان تابستان ۲۰۱۱ میلادی به پایان برسد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.